Jysk Fynske Medier vil kigge på titler og oplag for ugeaviser i sparerunde

Pengene på annoncemarkedet går hurtigere mod digitale platforme, og det kan gøre det nødvendigt at sænke oplag eller antallet af ugeaviser i den spareplan, Jysk Fynske Medier gennemfører i efteråret, siger adm. direktør.
Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.
Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.

De varslede besparelser i Jysk Fynske Medier kan betyde ændringer i det regionale mediehus' ugeavisforretning. Det siger Jesper Rosener, koncernens adm. direktør, en uge efter Jysk Fynske Medier meldte ud, at der er afskedigelser på vej i oktober.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også