Nordjyske-direktør: "Vi har ryddet op og taget tyren ved hornene"

En nedskrivning på printmedierne og pres på avisforretningen sendte Nordjyske Medier i rødt i 2018. Ny adm. direktør for det regionale mediehus afblæser imidlertid krisesnak: "Vi tager nogle geværgreb nu, der gør os mere klar til fremtiden."
Morten Vinther Jensen, adm. direktør, Nordjyske Medier. | Foto: PR/Nordjyske Medier
Morten Vinther Jensen, adm. direktør, Nordjyske Medier. | Foto: PR/Nordjyske Medier

Det var med røde tal på bundlinjen, at Nordjyske Mediers nye adm. direktør, Morten Vinther Jensen, lukkede det første årsregnskab efter at have sat sig i stolen i august.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også