Rubrikannoncer sendte Axel Springers omsætning opad i 2018

Det tyske selskabs medieaktiviteter måtte notere en lavere omsætning i 2018, men aktiviteterne på rubrikmarkedet mere end kompenserede for faldet med en vækst på 20 pct.
Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Fabrizio Bensch
Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Fabrizio Bensch

2018 blev et år med fremgang på både top- og bundlinje for det tyske medieselskab Axel Springer. Det viser selskabets årsregnskab, der er præsenteret i dag, torsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også