"Hvis du ved, hvad dine kunder vil have, hvornår og hvordan, er der ingen, der sætter spørgsmålstegn ved prisen"

Selvom Google og Facebook støvsuger annoncemarkedet, har danske medier ikke tabt kampen, hvis de kobler data, teknologiforståelse og storytelling, siger tech-iværksætter, tidl. Disney-chef og nyt bestyrelsesmedlem i JP/Politikens Hus, Rene Rechtman.
Foto: Rasmus Weng Karlsen
Foto: Rasmus Weng Karlsen

Det gik forholdsvis ubemærket hen over Mediedanmark, da JP/Politikens Hus 1. februar annoncerede en udskiftning i bestyrelsen. Efter fire år forsvandt Vagn Sørensens navn fra kredsen af 10 bestyrelsesmedlemmer. Ind kom Rene Rechtman.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også