Aller-chef ser potentiale i mikrobetaling: Se på spilmarkedet

Mikrobetaling: Mens flere mediehuse er skeptiske over for digital stykbetaling for indhold, ser bladhuset Aller Media positivt på muligheden. To centrale forudsætninger skal dog være på plads, mener salgsdirektør, som peger på, mikrobetaling har vundet indpas i andre brancher.
Christoph Nørgaard, ny direktør for Salg og Marked i Aller Media. | Foto: PR/Aller Media
Christoph Nørgaard, ny direktør for Salg og Marked i Aller Media. | Foto: PR/Aller Media

Når andre brancher som spilindustrien med succes arbejder med mikrobetaling i eksempelvis spilapps, vidner det om, at det kan lade sig gøre at omvende forbrugerne til stykbetaling, mener salgs- og markedsdirektør i Aller Media, Christoph Nørgaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også