MediaWatch

Mofibo-stifter: Medier sætter sig ikke i kundens sted

Morten Strunge, der tidligere på året blev en del af ejerkredsen hos Blendle, mener, at de etablerede medier bør være mere åbne for at lade andre pakke indholdet til brugerne digitalt.

Foto: Ritzau Scanpix/Mathias Løvgreen Bojesen

De etablerede medier skal forny sig og tænke anderledes for at få deres indhold ud til brugerne. Sådan lyder det fra Morten Strunge, stifter af Mofibo samt bestyrelsesmedlem og medejer af Blendle, over for Politiken.

Han mener, at medierne ikke i tilstrækkelig grad stiller indholdet til rådighed på en hensigtsmæssig måde.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs