Loud ser frem til at trække i arbejdstøjet efter radiosejr

Fodarbejdet frem mod lancering 1. april går ind i en ny fase, efter Loud i dag har vundet udbuddet af ny radiokanal. Formand afviser, at kanalen bliver reklamesøjle for partnerkreds. "Jeg håber, diskussionen nu er slut, for det er ikke dét, vi er," siger han.
Foto: GREVE TORBEN/POL FOTO
Foto: GREVE TORBEN/POL FOTO

Loud er navnet på den nye radiokanal, som flyder ud på digitale platforme, efter kanalen i dag blev præsenteret som vinder af udbuddet af en ny sendetilladelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også