Gyldendals nye kommercielle direktør vil tale om kunder før digitalisering

Digital transformation er ikke i sig selv interessant, det handler om at følge kunderne, siger Gyldendals nyudnævnte kommercielle direktør, der betegner sig selv som "en ivrig læsehest", men er ny i forlagsbranchen.
Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal
Foto: Robin Skjoldborg/Gyldendal

Det er en varm stol, der venter, når Gyldendal Forlag 15. oktober siger goddag til et nyt ansigt i den øvre ende af organisationsdiagrammet, og Karen Bender tiltræder posten som kommerciel direktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også