MediaWatch

"Vi har haft større problemer i 2017, end vi havde ventet"

Jysk Fynske Medier satte færre penge i nye vækstinitiativer i 2017 end forventet, men varsler fornyet tryk på investeringsfronten i 2018. Direktør tror fortsat fuldt og fast på, at ambitiøst vækstmål bliver indfriet. Men økonomien vil også være under pres i 2018, siger han.

PR/Jysk Fynske Medier
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Sjællandske Medier indfører brugerbetaling – men vil værne om trafik

Efter fokus på at løfte trafikken på nettet følger Sjællandske Medier efter andre mediehuse og indfører betaling for dele af indholdet. Men bannerindtægter spiller fortsat en nøglerolle: "Vi skal have så meget gratis, at vores brugertal ikke dykker," siger adm. direktør og chefredaktør.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere