MediaWatch

"Vi har haft større problemer i 2017, end vi havde ventet"

Jysk Fynske Medier satte færre penge i nye vækstinitiativer i 2017 end forventet, men varsler fornyet tryk på investeringsfronten i 2018. Direktør tror fortsat fuldt og fast på, at ambitiøst vækstmål bliver indfriet. Men økonomien vil også være under pres i 2018, siger han.

PR/Jysk Fynske Medier
Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny, stor spareplan i Jysk Fynske Medier, Dansk Folkeparti stiller kritiske spørgsmål til TV 2-salg og opsigtsvækkende reklamesag sender Dansk Reklame Film i rødt. Kom med på ugens rundtur til de vigtigste begivenheder i mediebranchen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere