MediaWatch

Fire medier fra start med apps til Apple Watch

Da Apple i går annoncerede, hvornår det nye ”smart-ur” kommer på markedet, var der kun enkelte medier blandt de første apps.

Foto: ERIC RISBERG/AP/POLFOTO

Tech-entusiaster håber, at de såkaldte ’wearables’ – beklædningsdele proppet med teknologi – kan få et gennembrud med det nye Apple Watch, som producenten officielt lancerede i går. På mediefronten var der dog kun enkelte, som var med i første bølge af apps til uret, skriver Nieman Lab.

listen over de første apps på Apples hjemmeside er det New York Times, CNN og National Public Radio OG ESPN, der som de første medier lægger arm til den nye gadget.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs