2024 bliver mere et "konsolideringsår" for opkøbsivrig dansk mediekoncern

Efter salgsvækst på 21 pct. vil Better Collective også vokse i år med tocfiret procenttal. Ifølge direktør vil fokus primært være på at løfte indtjeningen hos eksisterende medier.
Foto: Pr/better Collective
Foto: Pr/better Collective

Hvor 2023 i høj grad blev et opkøbsår for den danskejede sportsmediekoncern Better Collective, vil det primære fokus i indeværende år være at styrke de eksisterende brands og den vej løfte både omsætning og indtjening.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også