JFM øger digital abonnementsbase med 40 pct. og ser mod sport for yderligere vækst

Flere sportsrettigheder skal være med til at retfærdiggøre kommende prisstigning, forklarer chefredaktør Peter Orry. Koncernen budgetterer med yderligere 40 pct. vækst i digital abonnementsbase i år.
Peter Orry er ansv. chefredaktør i JFM og en del af koncernens direktion. | Foto: PR / JFM
Peter Orry er ansv. chefredaktør i JFM og en del af koncernens direktion. | Foto: PR / JFM

Selvom JFM ligesom de øvrige danske nyhedsmedier i det forgangne år har været udfordret på annoncesiden, er der anderledes positive takter at spore i det digitale indholdssalg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også