Disney giver indblik i ESPN-finanser

Over en ni måneder lang periode genererede ESPN over 12,5 mia. dollar i omsætning. Disney-koncernen leder efter en strategisk partner til sportsbrandet.
Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix

Efter af Walt Disney-koncernen tidligere på året i en omstrukturering inddelte sine forretning i de tre divisioner - sport, underholdning og parker - er det nu for første gang blevet muligt for investorer og andre interessenter at få et kig ind under den finansielle kølerhjelm på det store sportsbrand ESPN. Det skriver erhvervsmediet CNBC

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også