Briefing: Ugen i mediebranchen

Egmont og Nordiske Medier præsenterede regnskab, Blockbuster blev solgt, Tiktok-debat fortsatte, og det samme gjorde serien om kvinder i mediebranchens topledelse. Få overblik over ugens gang.
Egmonts topchef Steffen Kragh præsenterede i denne uge, hvordan 2022 udformede sig for den nordiske mediekoncern. | Foto: Nicolai Lorenzen/egmont
Egmonts topchef Steffen Kragh præsenterede i denne uge, hvordan 2022 udformede sig for den nordiske mediekoncern. | Foto: Nicolai Lorenzen/egmont

Endnu en arbejdsuge uden en overenskomstaftale for de redaktionelle medarbejdere på de fleste af de danske dagblade blev landet. Til gengæld fik vi den sne, som stort set udeblev hele vinteren. Men nok om det, for der var også i denne uge gang i den i det danske medielandskab. Vi giver dig her en overflyvning over de største nyheder i ugens løb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også