Medie: Netflix vil sende reklamer i ca. fire minutter per time i nyt abonnement

Et kommende annoncebaseret abonnement kan komme til at koste ca. halv pris af tjenestens standardabonnement.
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Verdens største streamingtjeneste, Netflix, er i øjeblikket ved at lægge strategien for selskabets kommende annoncebaserede tjeneste, som i første omgang skal rulles ud i seks markeder i slutningen af året og i øvrige markeder i løbet af 2023. Det skriver nyhedsbureauet Bloomberg, som har talt med anonyme kilder, der kender til Netflix’ planer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu