Bureauer og medie efterlyser mere gennemskuelighed i annoncesalg

Folkene bag ny annonceplatform har ret i, at værdikæden på annoncemarkedet er for uigennemskuelig. Men hvis den skal bryde igennem, bliver en kritisk masse af annoncører og medier afgørende.
To mediebureauer og TV 2 har forståelse for ønsket om større gennemsigtighed i værdikæden ved det programmatisk annoncesalg. | Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix
To mediebureauer og TV 2 har forståelse for ønsket om større gennemsigtighed i værdikæden ved det programmatisk annoncesalg. | Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix

Annoncemarkedet vil have godt af en større gennemsigtighed i værdikæden mellem annoncør og medier. Så langt er to mediebureauer og TV 2 enige med den norske annonceplatform Adnuntius, der er på vej til Danmark. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også