Disney+ varsler prisstigninger og sætter dato på dansk reklameabonnement

Fremover skal abonnenter vælge mellem reklame-fyldte eller reklamefrie Disney+-abonnementer. Samtidig vil Disney slå hårdere ned mod kontodeling. 
Foto: Mike Blake
Foto: Mike Blake

Med færre abonnenter og en lavere vækst i indtægterne end ventet gør Disney klar til blandt andet at skrue på prisknappen for at gøre streamingtjenesten Disney+ til en bedre forretning. Derudover sætter selskabet nu dato på lanceringen af et abonnement med reklamer i Danmark. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også