Meta tester ny udbetalingsmodel for skabere af korte videoer

De indholdsskabere, der laver reel-videoer med annoncer i på Facebook og Instagram, skal nu aflønnes ud fra antallet af visninger på videoen og ikke ud fra indtjening fra annoncerne. 

Meta forsøger sig med en ny udbetalingsmodel for reels, som er et format af korte videoer, der findes på både Instagram og Facebook. Skaberne af videoerne skal nu aflønnes baseret på videoernes præstation på platformene i form af antal afspilninger i stedet for på indtjeningen fra annoncerne i videoen. Det skriver Techcrunch på baggrund af et opslag fra Meta på selskabets blog tirsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også