Schibsted indgår strategisk partnerskab med Adform

Når tredjepartscookies udfases, får flere annoncører brug for et alternativ til at kontrollere rækkevidden af deres indhold. Schibsted melder sig nu under førsteparts-fanerne hos Adform.
“Jeg er overbevist om, at programmatiske køb i miljøer uden cookies vil blive væsentligt mere attraktive for vores annoncører i fremtiden,” udtaler Per Håkon Fasting, der Senior Vice President og chef for salg og annoncer hos Schibsted. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
“Jeg er overbevist om, at programmatiske køb i miljøer uden cookies vil blive væsentligt mere attraktive for vores annoncører i fremtiden,” udtaler Per Håkon Fasting, der Senior Vice President og chef for salg og annoncer hos Schibsted. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Den danske adtech-virksomhed Adform og mediekoncernen Schibsted indgår et samarbejde, som betyder, at Schibsted rykker størstedelen af sit displayinventar, altså muligheden for at købe annoncer på koncernens domæner, ind på Adforms programmatiske platform ID Fusion.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også