Schibsted indgår strategisk partnerskab med Adform
![“Jeg er overbevist om, at programmatiske køb i miljøer uden cookies vil blive væsentligt mere attraktive for vores annoncører i fremtiden,” udtaler Per Håkon Fasting, der Senior Vice President og chef for salg og annoncer hos Schibsted. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15270721/y417r2/ALTERNATES/schema-16_9/20220503-145259-3-4000x2667ma%2520(1).jpg)
Den danske adtech-virksomhed Adform og mediekoncernen Schibsted indgår et samarbejde, som betyder, at Schibsted rykker størstedelen af sit displayinventar, altså muligheden for at købe annoncer på koncernens domæner, ind på Adforms programmatiske platform ID Fusion.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.