Adform vil måle klimaaftryk fra digitale reklamer med nyt partnerskab

Gennem et samarbejde med selskabet Scope3 gør annonceplatformen Adform det muligt for kunder at måle og tilpasse klimaaftrykket af deres digitale kampagner forud for nye EU-regler for afrapportering.
Foto: Jacob Ehrbahn
Foto: Jacob Ehrbahn

Det bliver fremover muligt for annoncører, der bruger den programmatiske annonceplatformen Adform, at måle den potentielle drivhusgasudledning i en planlagt digital kampagne og få mulighed for at nedbringe klimaaftrykket. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også