
Det er et skridt i den rigtige retning for outdoorselskabet Clear Channel, at bruttoresultatet blev løftet med næsten 17 pct. til 22,4 mio. kr. Men det er stadig markant under annonceselskabets niveau inden coronapandemien, der i 2019 og 2020 mere end halverede selskabets bruttoresultat. Det fremgår af Clear Channels netop offentliggjorte årsregnskab for 2021.
”Outdoor er en af de mediekategorier, der har været hårdest påvirket af covid-19 og den medfølgende nedlukning af landet. Men der var en stærk forbedring i 2021, hvor outdoor-salget steg,” skriver ledelsen i sin beretning.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app