Clear Channel halverer underskud i coronapræget år

Outdoorannoncøren Clear Channel blev også i regnskabet for 2021 mærket af coronapandemien, der har fået annoncører til at holde mere på pengene. Ny reklameaftale i Københavns Lufthavn vil give fremgang i år, hvor en sag om aftalte outdoor-rabatter stadig lurer.
Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix

Det er et skridt i den rigtige retning for outdoorselskabet Clear Channel, at bruttoresultatet blev løftet med næsten 17 pct. til 22,4 mio. kr. Men det er stadig markant under annonceselskabets niveau inden coronapandemien, der i 2019 og 2020 mere end halverede selskabets bruttoresultat. Det fremgår af Clear Channels netop offentliggjorte årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu