Facebook gentænker videoplatformen Watch

Facebook ser på mulighederne for at ændre fokus med videosatsningen Facebook Watch, der endnu ikke har formået at blive den konkurrent til Youtube, som selskabet havde håbet på.
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Francois Mori
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Francois Mori

Det kniber for Facebook med at tiltrække publikum til selskabets Youtube-konkurrent, Facebook Watch, og derfor er selskabet i dialog med andre virksomheder om at fokusere sin indsats på brugere på 30 år og opefter frem for den yngre målgruppe. Det skriver CNBC.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også