MediaWatch

Soundvenue skruer ned for printmagasin og op for digitalt indhold

Magasinet Soundvenue neddrosler udgivelserne på print for at styrke den digitale satsning. Samtidig går mediet ind i produktion af native advertising.

Forsiden af det nye Soundvenue Magazine, der fremover bliver kvartalsmagasin

Soundvenue ændrer sin udgivelsesstrategi i 2016 for at sætte mere skub i de digitale tilbud. Det skriver musik- og kulturmediet i en pressemeddelelse.

Ændringerne betyder, at printmagasinet Soundvenue Magazine går fra seks til fire udgivelser årligt. Med transformationen til kvartalsmagasin vil ledelsen gøre magasinet mere til et luksusprodukt med forbedret papirkvalitet og større format, skriver magasinet. Derudover parkerer Soundvenue satsningen på gratismagasinet Soundvenue Update, der blev lanceret for et lille år siden med ambitioner om at udkomme seks gange årligt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs