MediaWatch

Coop: Langsigtet skade på Se og Hør-salg

Den langsigtede skade på Se og Hør-salget kan stikke dybere, viser interessen for ugebladet hos Coop's mange butikker.

Aller Medias bestyrelsesformand, Bettina Aller, sagde forleden til Ritzau, at Se og Hørs oplag er dykket med 10 pct. til knap 100.000 eksemplarer, siden den dag for otte uger siden, hvor kreditkort-skandalen brød ud.

Det skete, da tidligere journalist på ugebladet Ken B. Rasmussen udgav bogen 'Livet, det forbandede', hvori han løftede sløret for de ulovlige metoder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs