Bonnier Publications forventer endnu et omsætningsnøk nedad inden stabilisering

Den bæredygtige digitale forretningsmodel er inden for rækkevidde hos Bonnier Publications. Men inden det punkt indfinder sig, skal omsætningen lidt længere ned, vurderer topchef Jesper Buchvald.
Foto: Bonnier Publications/pr
Foto: Bonnier Publications/pr

Den digitale magasinøkonomi er mindre end den tilsvarende magasinøkonomi på print. Derfor skal omsætningen hos Bonnier Publications formentlig endnu en tand ned, inden det vender, og forretningen stabiliserer sig i en økonomisk bæredygtig digital forretning. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også