Annoncedirektør ser positivt på printmagasiner i 2024: Vælges aktivt til af forbrugere

Fysiske magasiner tilvælges aktivt af forbrugere, og det smitter positivt af på reklamerne i dem. Bl.a. derfor har annoncedirektør i Story House Egmont positive forventninger til årets salg.
Christian Brünnich er annoncedirektør i Story House Egmont. | Foto: Klaus Rudbæk / PR Story House Egmont
Christian Brünnich er annoncedirektør i Story House Egmont. | Foto: Klaus Rudbæk / PR Story House Egmont

Historien om printmedier i 2023 var generelt en fortælling om store dyk i annonceomsætning, sparerunder og lukninger eller sammenlægninger af titler. Story House Egmont har ikke kunne se sig fri af annoncørernes større efterspørgsel på målbare digitale annoncer hos Google og Facebook, men en forbrugerundersøgelse giver annoncedirektør Christian Brünnich ammunition til at vende fortællingen i år. [fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også