Aller Medias topchef: "Vi skal også være levedygtige i den digitale arena"
Selvom forretningen i bladhuset Aller Media, der udgiver ugeblade og magasiner såsom Se og Hør, Femina, Elle og Billed-Bladet, stadig primært er båret af indtægter fra printsalg, har markedsudviklingen i 2022 og udsigterne for 2023 kun understreget behovet for at trykke den digitale speeder i bund.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Aller Media holder fast i overskud med fingerspidserne
For abonnenter
Mediechef er blandt de syv opsagte i Aller Media
For abonnenter
Aller Media hyrer ny direktør
For abonnenter