Aller Medias topchef: "Vi skal også være levedygtige i den digitale arena"

Stigende pres fra udgifter til print og opbremsning i køb af blade har understreget behovet for at udbygge det digitale fodfæste for Aller Media, fortæller adm. direktør Charlotte Riparbelli.
Foto: Pr/aller Media A/s
Foto: Pr/aller Media A/s

Selvom forretningen i bladhuset Aller Media, der udgiver ugeblade og magasiner såsom Se og Hør, Femina, Elle og Billed-Bladet, stadig primært er båret af indtægter fra printsalg, har markedsudviklingen i 2022 og udsigterne for 2023 kun understreget behovet for at trykke den digitale speeder i bund.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også