Egmont bevæger sig længere ind på reklamebureauernes territorium

Egmont Publishing kaster sig over stadig flere content marketing-opgaver og øjner en mulighed for at tiltrække en ny række annonceopgaver. "Du kan godt sige, vi nu er i konkurrence med reklamebureauerne," siger kommerciel direktør.
Frank Vilstrup, kommerciel direktør i Egmont Publishing. | Foto: Klaus Rudbæk/Egmont
Frank Vilstrup, kommerciel direktør i Egmont Publishing. | Foto: Klaus Rudbæk/Egmont

Mens magasinmarkedet taber flyvehøjde, rykker Egmont Publishing længere ind på reklamemarkedet med sine content marketing-aktiviteter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også