Primetime køber konkurrent

Kommunikationsbureauet har for et ukendt beløb købt konkurrent og overtager plads i internationalt pr-netværk.

Kommunikationsbureauet Primetime har købt konkurrenten Communique og overtager selskabet fra 1. april. Det skriver Primetime i en pressemeddelelse.

Primetime oplyser ikke, hvor meget det har betalt de to nu tidligere ejere af Communique, Christian Bentsen og Frans Grandjean, for selskabet. De to tidligere ejere fortsætter som senior-rådgivere i Primetime.

Med overtagelsen overtager Primetime Commuiques plads i et af verdens største pr-netværk Edelman.

"Netop Edelman-netværket er fantastisk interessant med rigtigt mange spændende forretnings-muligheder, og det glæder vi os til at blive den danske del af," udtaler Peter Sterup, adm. direktør i Primetime, i pressemeddelelsen.

Primetime oplyser, at Communiques kunder vil blive fordelt på Primetimes forskellige kompetence-områder.

Overtagelsen af Communique sker under to måneder efter, at Primetime overtog to mindre bureauer; Capital Relations og Text100 Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også