En del af Watch Medier

MediaWatchfredag27. januar 2023

  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Søg
  • Log ind
  • Seneste
  • Søg
  • Log ind
  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
15.02.2016kl. 09.47

Primetime overtager to specialbureauer

To mindre bureauer med speciale i finansiel kommunikation og informations- og kommunikationsteknologi er blevet indlemmet i Primetime.
Direktør i Capital Relations, Simon Richard Nielsen, ser frem til at kunne gøre brug af Primetimes viden inden for især corporate kommunikation, public affairs og analyse, udtaler han.
af CHRISTIAN CARLSEN

Kommunikationsbureauet Primetime overtager aktiviteterne i Capital Relations og Text100 Danmark, to mindre, specialiserede kommunikationsbureauer. Det skriver Primetime i en pressemeddelelse.

"Aftalerne med Text100 og Capital Relations bidrager til to områder - IKT og finansiel kommunikation - hvor vi de seneste år har fået stadig flere kompetencer og mere forretning. Nu udbygger vi den position, hvilket hele tiden har været ambitionen," udtaler adm. direktør i Primetime, Peter Sterup.

Capital Relations beskæftiger sig primært med kommunikation inden for den finansielle branche. Med overtagelsen vil Capital Relations indgå som en specialistenhed i Primetime, men det vil stadig være Capital Relations-navnet, som kunderne møder.

"Hos Capital Relations har vores fokus næsten udelukkende været på højt specialiseret rådgivning inden for finansiel kommunikation. Nu bliver vi en del af en større virksomhed med flere kompetencer, og vi ser frem til, at vores kunder fremover også kan gøre brug af den viden, som PrimeTime har, især inden for corporate kommunikation, public affairs og analyse," udtaler Simon Richard Nielsen, direktør hos Capital Relations, i meddelelsen.

Hos Text100, der især er specialiseret inden for IKT, fortæller Annika Jungeteg-Falkman, managing director i Text100 Stockholm, at virksomheden har haft kig på flere virksomheder til at overtage de danske aktiviteter, men at valget i sidste ende faldt på Primetime.

Primetime oplyser, at aftalerne ikke ændrer på ejer- eller ledelsesstruktur i selskabet.

Relaterede artikler:

  • Foto: Colourbox

    Nyt bureau sætter sig på PR-tronen

  • Foto: Tariq Mikkel Kahn/Polfoto/Arkiv

    Lars Løkke finder ny særlig rådgiver fra egne rækker

  • Foto: JENS DREISLING/POLFOTO

    Thorning-spindoktor vender tilbage til Primetime

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Foto: Jens Dresling
Digital

Podcasts, video og unikt indhold skal lokke flere til Ekstra Bladet+

Målsætningen for avisen er at hente højere vækst i abonnementsbasen end sidste år, fortæller kommerciel direktør Signe Skarequist.
  • Ekstra Bladet indtager digital førerposition og sætter efter flere abonnenter
  • B.T. sætter datamur om indholdet for at få mere ud af brugerne

For abonnenter

Foto: Gingers Eyes Photography
Debat

Medieklummen: "Får det der metavers nogensinde ben at gå på?"

Foto: Janus Engel
Medienyt

Stadig flere danskere søger væk fra nyheder

For abonnenter

Foto: Tv 2 / Danmark
TV

TV 2-direktør: Kræver stort arbejde at konstatere bevidst logindeling

For abonnenter

Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Medienyt

DR Nyheders redaktion i Australien åbner i efteråret

For abonnenter

Foto: Jens Dresling / Politiken
TV

Læge sagsøger TV 2 for mere end en million kroner

Læs også

Foto: Jens Dresling
Digital

Podcasts, video og unikt indhold skal lokke flere til Ekstra Bladet+

Målsætningen for avisen er at hente højere vækst i abonnementsbasen end sidste år, fortæller kommerciel direktør Signe Skarequist.

For abonnenter

Foto: Janus Engel
Medienyt

Stadig flere danskere søger væk fra nyheder

En stigende andel af befolkningen er blevet nyhedstrætte og vælger aktivt nyheder fra, viser årlig rapport om danskernes medievaner fra DR Medieforskning.

For abonnenter

Foto: Tv 2 / Danmark
TV

TV 2-direktør: Kræver stort arbejde at konstatere bevidst logindeling

TV 2s kommercielle direktør understreger, at TV 2 Play skelner mellem uforsætlige og systematiske videredelinger af logins til tjenesten.

For abonnenter

Seneste nyt

  • Podcasts, video og unikt indhold skal lokke flere til Ekstra Bladet+ – 08.25
  • TV 2-direktør: Kræver stort arbejde at konstatere bevidst logindeling – 07.59
  • Ny pressechef vil gøre ALK mere attraktivt for nye medarbejdere – 07.00
  • Stadig flere danskere søger væk fra nyheder – 26. jan.
  • Norske medier opgraderer radiomåling hos Nielsen – 26. jan.
  • Medieklummen: "Får det der metavers nogensinde ben at gå på?" – 26. jan.
  • DR Nyheders redaktion i Australien åbner i efteråret – 26. jan.
  • Læge sagsøger TV 2 for mere end en million kroner – 26. jan.
  • Medierapport viser markant stigning i unges brug af Tiktok – 26. jan.
  • Bureauer: Betaling garanterer ikke visninger af reklamer på Tiktok – 26. jan.
  • Buzzfeed flyver til vejrs efter nyt Meta-samarbejde – 26. jan.
  • Viaplay lancerer streamingindhold i Østrig med hjælp fra Canal+ – 26. jan.
  • 24syv-direktør trækker i land efter fremlægning af "forkerte" lyttertal – 26. jan.
  • Tyske organisationer sagsøger Twitter for ikke at fjerne antisemitisk indhold – 26. jan.
  • Bonnier hæver bud på magasinplatform med trecifret millionbeløb – 26. jan.
Flere nyheder

Job

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

  • TV 2 søger velskrivende digital journalist

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Life science journalist

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

Watch Job

  • Erfaren fuldmægtig eller advokat med interesse for danske og internationale virksomheder

  • Jurister søges til Corporate Legal i Danmarks Eksport & Investeringsfond

  • Head of Compliance, DLA Piper Denmark

  • Centerdirektør til Sønderborg

  • Head of Business Development

Se flere jobs

Job

  • Ledende producer til TV 2 Fyn

  • TV 2 søger velskrivende digital journalist

  • Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef

  • DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney

  • Redaktionschef til DR Syd

  • Life science journalist

  • Publiceringsredaktør til DRTV

  • Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn

Se flere jobs

Kolofon

MediaWatch
Søg

Sektioner

  • Digital
  • TV
  • Radio
  • Aviser
  • Magasiner
  • Forlag
  • Politik
  • Debat
  • Navne
  • Mediejob
  • Sitemap
  • RSS feeds

Redaktør

Julie Mia Fogde

julie@mediawatch.dk

Tlf.: +45 3330 8301

Ansv. chefredaktør

Anders Heering

Udgiver

JP/Politikens Hus A/S

Annonceafdeling

annoncering@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Annoncering

Jobannoncering

job@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Job

Abonnement

Prøv MediaWatch gratis eller få tilbud på et abonnement, der passer til lige netop dig eller din virksomhed.

mediawatch@infowatch.dk

Tlf.: +45 7077 7447

Læs mere om abonnement her

Adresse

MediaWatch

Rådhuspladsen 37

1785 København V

Tlf.: +45 3330 8365

Retningslinjer

  • Persondatapolitik

Copyright © MediaWatch — Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret

Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.

Med venlig hilsen,
MediaWatch

Google ChromeMozilla FirefoxMicrosoft Edge