Viaplay-topchef: Forvent "konstante prisstigninger" i takt med forbedring af produkt

Jævnlige prisstigninger vil komme, så længe produktet bliver forbedret og udbygget med nyt indhold, siger Viaplay Groups topchef.
Dyrt indkøbte sportsrettigheder til fx Premiere League gør at Viaplay Group har hævet priserne i 2023 - samtidig er det grund til, at kunder vil betale mere.
Dyrt indkøbte sportsrettigheder til fx Premiere League gør at Viaplay Group har hævet priserne i 2023 - samtidig er det grund til, at kunder vil betale mere.

Prisstigninger for streaming- og traditionelle tv-kunder i de fleste af Viaplay Groups markeder var med til at sikre en samlet øgning af omsætningen i et ellers aldeles udfordrende 2023, og det er et håndtag, den nordiske broadcast-koncern kommer til at trække i igen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Infomedia fusionerer med det svenske selskab Retriever. | Foto: Infomedia.

    Infomedia fusionerer med svensk selskab

    For abonnenter

    Læs også