Topchef: Viaplay vil lancere streamingabonnementer med reklamer i 2024

Den nordiske mediekoncern satser på, at det nye abonnementsprodukt vil spæde til toplinjen i 2024.
Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør for Viaplay Group. | Foto: PR/Viaplay Group
Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør for Viaplay Group. | Foto: PR/Viaplay Group

Viaplay Group vil forsøge at gøre aktører som Netflix og TV 2 kunsten efter ved at gå til markedet med streamingabonnementer med reklamer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også