Topchef: Viaplay vil lancere streamingabonnementer med reklamer i 2024

Den nordiske mediekoncern satser på, at det nye abonnementsprodukt vil spæde til toplinjen i 2024.
Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør for Viaplay Group. | Foto: PR/Viaplay Group
Jørgen Madsen Lindemann, adm. direktør for Viaplay Group. | Foto: PR/Viaplay Group

Viaplay Group vil forsøge at gøre aktører som Netflix og TV 2 kunsten efter ved at gå til markedet med streamingabonnementer med reklamer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også