2022 blev endnu et godt år for indholdsproducenterne

Trods den aktuelle krise var også 2022 et godt år for indholdsproducenterne. Udviklingen er primært drevet af spilproducenterne.
Foto: Martin Lehmann
Foto: Martin Lehmann

Danske indholdsproducenters samlede omsætning steg med mere end en mia. kr. i 2022 fra 8,4 til 9,5 mia. kr. svarende til en vækst på omtrent 13 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også