Pluto TV gør status efter et halvt år i Danmark og inviterer nye samarbejder ind

Den annoncefinansierede streamingtjeneste vil banke kendskabsgraden i vejret med bl.a. brug af influencer-marketing. Et halvt år efter lancering i Danmark erklærer Jesper Dahl, chef for Pluto TV i Nord- og Centraleuropa, sig meget tilfreds med udviklingen
Foto: PR
Foto: PR

Den 18. maj gik den gratis og rent annoncefinansierede streamingtjeneste Pluto TV i luften i Danmark. Tjenesten ejes af den amerikanske mediekoncern Paramount Global, og lanceringen på dansk jord skete i et samarbejde med Viaplay Group, som står for annoncesalget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også