MediaWatch

#Metoo-dokumentar om TV 2 bliver vist hos flere medier

Impact TV, der står bag den omtalte TV 2-dokumentar om seksuelle krænkelser, har indgået mediepartnerskaber med to tv-stationer, der skal vise programmet. Det erfarer MediaWatch.

Foto: Mogens Flindt

Selvom TV 2 valgte at trække stikket på den omdiskuterede dokumentar om seksuelle krænkelser og chikane i mediebranchen, efter det viste sig, den især ville handle om krænkelser på TV 2 selv, er der udsigt til, at #Metoo-dokumentaren får udbredelse på tv.

Ifølge MediaWatchs oplysninger har Impact TV, der overtog arbejdet med dokumentaren, efter TV 2 droppede projektet, indgået tv-partnerskaber med mindst to tv-stationer. Konkret DK4 og Discovery Networks, der vil vise programmet på streamingtjenesten Discovery+.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs