MediaWatch

#Metoo-dokumentar om TV 2 bliver vist hos flere medier

Impact TV, der står bag den omtalte TV 2-dokumentar om seksuelle krænkelser, har indgået mediepartnerskaber med to tv-stationer, der skal vise programmet. Det erfarer MediaWatch.

Foto: Mogens Flindt

Selvom TV 2 valgte at trække stikket på den omdiskuterede dokumentar om seksuelle krænkelser og chikane i mediebranchen, efter det viste sig, den især ville handle om krænkelser på TV 2 selv, er der udsigt til, at #Metoo-dokumentaren får udbredelse på tv.

Ifølge MediaWatchs oplysninger har Impact TV, der overtog arbejdet med dokumentaren, efter TV 2 droppede projektet, indgået tv-partnerskaber med mindst to tv-stationer. Konkret DK4 og Discovery Networks, der vil vise programmet på streamingtjenesten Discovery+.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Døds- og bombetrusler mod Loud, ny radiosatsning i Jysk Fynske Medier, datajournalistik og nye kvartalstal har udgjort rammen for denne uge i mediebranchen. Få overblikket her.

B.T. beklager pornoklip i artikel

I en B.T.- artikel fra 2015 er en indlejret video med lødigt indhold byttet ud med en pornovideo. Ifølge chefredaktør vil B.T. genoverveje brug af indlejringer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs