TV 2 løfter forventningerne til årets resultat

Både abonnements- og reklameomsætningen steg for TV 2 i årets første ni måneder. Den samlede udvikling får selskabet til at blive mere optimistisk om resultatet for hele året. Resultat før finansielle poster stiger, selvom posterne for både hovedkanal og nichekanaler falder.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

TV 2 skruer op for de økonomiske forventninger til 2019. Det oplyser tv-selskabet i en meddelelse, samtidig med at selskabet præsenterer tal for udviklingen i tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også