Yousee: "Vi har en større og større rolle at spille som indholdsproducent"

Nye partnerskaber om indhold og distribution er med til at sætte retningen for Yousees fremtidige forretning, siger direktør, der bl.a. ser Yousee spille en større rolle som producent af indhold. Også i de faste tv-pakker sker der udskiftninger.
Jacob Mortensen, direktør, Yousee. | Foto: PR/TDC
Jacob Mortensen, direktør, Yousee. | Foto: PR/TDC

Yousee, der med omkring 1,2 mio. tv-kunder er Danmarks største tv-distributør, tager nye skridt ind i en ny medievirkelighed med tre nye aftaler, som distributøren har præsenteret i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også