MediaWatch

Nyt indhold året rundt skal holde på kunderne hos Viaplay

Tv Festival: Nordic Entertainment Group vil gøre mere for at fastholde og tiltrække streaming-abonnenter. Det skal ske med flere programtilbud på Viaplay året rundt. På ønskelisten står bl.a. mere indhold til børn og unge.

Kenneth Kristensen, programdirektør, NENT. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Viaplay er med godt 1,4 mio. kunder i Norden en stor spiller på streamingmarkedet. Og kunderne kan se frem til, at Nordic Entertainment Group (NENT), der står bag tjenesten, vil gøre mere ud af at sende indhold ud på tjenesten i løbet af året.

Sådan lød det mandag fra Kenneth Kristensen, programdirektør hos NENT i Danmark, da han til Copenhagen TV Festival satte ord på de strategiske overvejelser hos selskabet, der i Danmark ud over Viaplay favner bl.a. TV3-kanalerne og den annoncebårne streamingtjeneste Viafree.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs