Nyt indhold året rundt skal holde på kunderne hos Viaplay

Tv Festival: Nordic Entertainment Group vil gøre mere for at fastholde og tiltrække streaming-abonnenter. Det skal ske med flere programtilbud på Viaplay året rundt. På ønskelisten står bl.a. mere indhold til børn og unge.
Kenneth Kristensen, programdirektør, NENT. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group
Kenneth Kristensen, programdirektør, NENT. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Viaplay er med godt 1,4 mio. kunder i Norden en stor spiller på streamingmarkedet. Og kunderne kan se frem til, at Nordic Entertainment Group (NENT), der står bag tjenesten, vil gøre mere ud af at sende indhold ud på tjenesten i løbet af året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også