Nye dommerpauser i fodbold kan skabe nye reklameblokke

Videosystemet VAR, som giver fodbolddommere mulighed for at gense spilsituationer, repræsenterer ifølge rådgiver en stor kommerciel muilghed, hvis opholdene afsættes til reklame.
Dommer Björn Kuipers gennemser en situation i Champions League-semifinalen mellem Manchester City og Tottenham i april. | Foto: Paul Childs/Reuters/Ritzau Scanpix
Dommer Björn Kuipers gennemser en situation i Champions League-semifinalen mellem Manchester City og Tottenham i april. | Foto: Paul Childs/Reuters/Ritzau Scanpix

Der er potentielt store penge at hente for rettighedshaverne, hvis der placeres reklamer i pauserne i fodbold, hvor VAR, Video Assistant Referee, tages i brug. Det skriver Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også