Spotify rykker frem i kamp på digitalt lydbogsmarked

Den globale streamingtjeneste har lanceret et nyt tilbud med lydbøger som supplement til sit udbredte musik- og podcastindhold.
Foto: Dado Ruvic/REUTERS / X02714
Foto: Dado Ruvic/REUTERS / X02714

I USA har Spotify netop kastet sig ind i kampen om de digitale lydbogsforbrugere og åbnede 20. september op for et indholdskatalog med flere end 300.000 lydbøger på hylderne til sine brugere. Det skriver Publishing Perspectives.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også