Berlingske holder døren åben for Bauers digitale radiosalg

Bauer Media vil sælge reklamer for eksterne podcastproducenter. Det er man åben for hos Berlingske, der har det kommercielle ansvar for Podcast24syv, mens Heartbeats afviser blankt. Bureauer er ikke enige om, hvorvidt Bauer kan nå udmeldt vækstmål.
Foto: Ritzau Scanpix/Per Folkver
Foto: Ritzau Scanpix/Per Folkver
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Bauer Media, der bl.a. står bag radiokanalerne Nova, Radio 100 og The Voice, meldte i sidste uge ud, at selskabet vil tilbyde andre radiokanaler og podcastproducenter at sælge reklamer bl.a. via en ny programmatisk platform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også