MediaWatch

To Advice-bureauer bliver til ét

Der giver ingen mening at adskille digitalt fra andre aktiviteter. Advice og Advice Digital samles til ét bureau, Advice, den 1. januar.

Hvis en kommunikationsvirksomhed vil have succes i en virkelighed, der er radikalt forandret af digitale og sociale teknologier, kæver det fælles fodslag.

Derfor fusionerer Advice og Advice Digital til én enhed.

”Bureauerne har i mange år nydt godt af at være to adskilte virksomheder med et stærkt samarbejde," siger Espen Højlund, adm. direktør i Advice A/S. Advice og Advice Digital samles til ét Advice den 1. januar.

"Men i den nye virkelighed giver det ingen mening at sige, at noget er mere særskilt digitalt end noget andet. Alt skal være digitalt i kernen og have fokus på den totale kundeoplevelse. Derfor skal vi være et samlet bureau.” siger han.

Advice vokser men høster mindre overskud

Advice i fyringsrunde

Nye pr-spilleregler: Nu er Linse også et medie 

Mere fra MediaWatch

Medie: Regeringen lægger op til ny filmforpligtelse

I et aftaleudkast til de afsluttende forhandlinger om medieforliget fremgår det ifølge Finans, at DR og TV 2 på ny kan blive underlagt den såkaldte filmforpligtelse. Den blev ellers afskaffet i 2018, men siden har filmbranchen kritiseret udviklingen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs