To Advice-bureauer bliver til ét
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6551631.ece/ALTERNATES/schema-16_9/espen%2520h%25C3%25B8jlund%2520(ny%2520besk%25C3%25A5ret).jpg)
Hvis en kommunikationsvirksomhed vil have succes i en virkelighed, der er radikalt forandret af digitale og sociale teknologier, kæver det fælles fodslag.
Derfor fusionerer Advice og Advice Digital til én enhed.
”Bureauerne har i mange år nydt godt af at være to adskilte virksomheder med et stærkt samarbejde," siger Espen Højlund, adm. direktør i Advice A/S. Advice og Advice Digital samles til ét Advice den 1. januar.
"Men i den nye virkelighed giver det ingen mening at sige, at noget er mere særskilt digitalt end noget andet. Alt skal være digitalt i kernen og have fokus på den totale kundeoplevelse. Derfor skal vi være et samlet bureau.” siger han.
Relaterede artikler
Advice vokser men høster mindre overskud
For abonnenter
Advice i fyringsrunde
For abonnenter
Nye pr-spilleregler: Nu er Linse også et medie
For abonnenter