CNN-topchef omorganiserer og lufter ide om nyt nyhedsabonnement

CNN skal udvikle sit digitale indholdssalg med udgangspunkt i at levere vækst gennem smartphone-brugere.
CNN, det efterhånden aldrende amerikanske nyhedsmedie, skal fornys, og det skal en ny organisering skubbe til. | Foto: Chip Somodevilla/AFP/Ritzau Scanpix
CNN, det efterhånden aldrende amerikanske nyhedsmedie, skal fornys, og det skal en ny organisering skubbe til. | Foto: Chip Somodevilla/AFP/Ritzau Scanpix

Mark Thompson, der overtog chefredaktør rollen på CNN sidste år i oktober, vil gerne kombinere alle CNNs nyhedsfunktioner i én enhed, som skal betjene dets tv, streaming og digitale platforme, skriver The Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også