MediaWatch

Storytel mistede abonnenter i andet kvartal

Uden for Norden svandt abonnementsskaren ind hos Storytel i andet kvartal. Omsætningen gik markant i vejret.

Storytel bedriver bogstreaming i Danmark under navnet Mofibo. | Foto: PR/Storytel

Den svenske streaming- og forlagskoncern Storytel måtte se skaren af streamingabonnenter blive 20.000 sjæle fattigere i løbet af andet kvartal. Det viser selskabets kvartalsregnskab.

Antallet af abonnenter i kvartalet var i gennemsnit 2,031 mio. Og det var altså et fald på 20.000 fra første kvartal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs