Schibsted splitter forretningen op i to dele

Den norske mediekoncern Schibsted omstrukturerer selskabet. Medieforretningen og rubrikvirksomheden skilles ad, og samtidig stopper Schibsted Norges koncernchef.

Mediekoncernen Schibsted, der bl.a. driver aviserne Aftenposten, VG og Bergens Tidende, sætter ny kurs for organisationen og splitter sig i to selvstændige enheder. Omorganiseringen betyder, at den ene forretningshalvdel fremover udelukkende vil fokusere på mediemarkedet, mens den anden enhed dedikerer sig til rubrikmarkedet. Det skriver Kampanje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også