Rokade på B.T. skal presse mere kommerciel værdi ud af samme kræfter

”Alt det, jeg gør her, handler om, at det samlede udtryk på B.T. er balanceret med brugernes behov, og at det skaber kommerciel værdi,” siger ansv. chefredaktør om omorganisering på B.T.
Simon Richard Nielsen tiltrådte som ansv. chefredaktør på B.T. 1. september. | Foto: Pr/berlingske Media
Simon Richard Nielsen tiltrådte som ansv. chefredaktør på B.T. 1. september. | Foto: Pr/berlingske Media

Der er ikke blevet sparet på B.T., men tabloidmediets nytiltrådte ansv. chefredaktør Simon Richard Nielsen har flyttet på ressourcer i hele organisationen. Det er sket som første led i at omsætte hans vision for det annoncefinansierede medie til praksis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også