Svenske annoncechefer forventer hård slutning på 2023

I Sverige forventer annoncechefer i flere store mediehuse et hårdt annoncemarked resten af året.
Det har været en hård kamp at sælge annoncer og reklamer i Sverige hidtil i 2023, og salgschefer spår mere af det samme resten af året. | Foto: Colourbox
Det har været en hård kamp at sælge annoncer og reklamer i Sverige hidtil i 2023, og salgschefer spår mere af det samme resten af året. | Foto: Colourbox

Det svenske annoncemarked har det hårdt, og i flere store svenske mediehuse forventer de ikke bedring lige med det samme. Det skriver Dagens Media. Mediet har spurgt salgschefer flere steder, hvad de forventer for resten af året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også