Digital ugeavis knopskyder med bureau for lokale annoncører

Lokale erhvervsdrivende er målgruppen for et nyt bureau under det digitale ugeaviskoncept Forbyen. Bureauets formål er at styrke de lokale virksomheders tilstedeværelse på sociale medier.
Foto: Kasper Palsnov/Ritzau Scanpix
Foto: Kasper Palsnov/Ritzau Scanpix

Det digitale ugeaviskoncept Forbyen, som blev lanceret sidste år, udvider nu forretningen med et socialt medie-bureau målrettet lokale annoncører. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også