Bureauer: Tidens tand satte punktum for Vice i Danmark

Øget programmatisk annoncesalg og opblomstringen af influenter var med til at sætte Vices forretningsmodel under pres, mener bureauer. "Der skulle Vice måske have satset mere benhårdt på mikrobetaling," siger strategisk direktør.
Foto: Ritzau Scanpix/AFO/Getty Images North America/Mario Tama
Foto: Ritzau Scanpix/AFO/Getty Images North America/Mario Tama

Med nyheden om at ungdomsmediet Vice lukker sin danske udgave, har det andet netmedie målrettet unge kastet håndklædet i ringen inden for det seneste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også