Jp.dk styrker gratis del – for at få flere til at betale

Jyllands-Posten trykker på nyhedsspeederen og dedikerer flere kræfter til den gratis del af jp.dk. En nødvendig "omvej" for at få flere betalende kunder i butikken, siger ansv. chefredaktør Jacob Nybroe.
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto

Otte måneder efter sin første arbejdsdag sætter ansvarshavende chefredaktør Jacob Nybroe ny kurs for jp.dk. Fra i dag er arbejdsgangen på den gratis del af sitet lagt om for at øge nyhedstempo og antal historier og dermed brugertal og trafik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også